2010.07.24

Huaaa!
Somnade 07 kanske imorse, vaknade 17.30. Tog ett tag för mig att ta mig hem ifrån stan, är livrädd att gå hem själv vid den tiden så jag håller mig till dom stora vägarna vilket gör att det tar lite tid. Jag gjorde ett tappert försök att ragga åt mig blåljustaxi. Det gick nästan, innan dom fick larm.

Gårdagens träning:
Uppvärming: 10 min crosstrainer
Hårdkörning: Trappmaskin. Styrka/Hastighet: 2-4-8-10-8-4-2, ca 5 minuter på varje.
Herrejiiiiiisus, vad den jäveln var jobbig. Första gången jag körde på den, och den känndes skönt i benen.

Insåg sedan att efter veckans träningar måste jag lägga lite fokus på styrka i ben, mage och armar.

Har nu insett varför många tar med sig böcker, eller bärbara DVD-spelare (!) och sätter på dom här maskinerna. Fruktansvärt tråkiga. Själv trampade jag och kollade på dokumentär på youtuben via iPhonen.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0