2010.09.01

Min fredagskväll blev helt AWESOOOOME!

När det inte blev lite..........



.....och för en gång skull inte heller lite.....




...så blev det en hel del ....



...på Fyris Park...

..som slutade i...


+ en ny vän!

Jag har tidigare bara varit ute en gång i Uppsala på dans och det var på Liljekonvalsholmen.
Har inte riktigt insett riktigt hur braaa kondisträning bugg är. Och hur mycket jag egentligen måste satsa på vardagslyx för mig själv.
Oavsett om inträdesavgiften svider jättehårt i min plånbok, så känner jag väl att det är helt klart värt det. Jag kännde igår att så här roligt har jag inte haft det på..ptjaaa.. länge.

När jag känner att jag ska nå mina karriärsmål så jobbar jag tills jag ..stupar. Och i veckan kännde jag att jag hade nått botten efter att en lärare hade en seriös diskussion med mig att jag måste lugna ner mig med pluggandet och tillåta mig att vara människa. Då inser jag att det var nog dags att iallafall 1 dag i veckan INTE tänka på plugg eller jobb.

Och till min stora förvåning finns det hopp för ungdomen och buggandet. Blev glatt överraskad över att det inte bara var 50 taggare. Det är svårt att hitta bugg-gamligar som vill fresstyla och blanda Rock'n'rock stil med bugg och till min stora glädje hittade jag en springa hopp i form av en norrlänning.

Och till en ännu större glädje fanns det det gamla rävar ifrån Hälsingeskogarna. ;D Thats why I love buggkulturen..Man blir som en gigantiskt familj.



Jag är aldrig så glad som jag är på dansgolvet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0