2010.10.13 Gymmet

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! NAAAAAJS!!!
Dom behövde akut folk på jobbet idag, fick jag reda på igår kväll. Självklart ställer man upp. Slänger upp en bild från det idag.

Det sköna med mitt jobb är att jag kan gå till gymmet efter det, gratis! Gratis är gott när jag och Domkyrkans råttor delar ekonomoniska läge.. Den här månaden har jag dock se till att lassa på mig en maaaassa jobb. Hoppas det genererar till att jag kan lägga undan till min massageutbildning ( I will tell ya later about that, ska iväg och kolla massageutbildningen imorgon, det blir starta företag på det!)

Nu till sköna.
Förra månaden jag drog till gymmet, så körde jag 6 kg hantel på övningarna, och minndes hur satans jävla tungt det var (kan vara för att jag hade sovit dåligt oxå). Idag körde jag övningar på 8 kg hantel (Holy!!) och nästan så jag kände att den var för lätt.

Uppvärmning skedde på cykeln 1 mil - 23 min. RPM 100-110 på level 8.

Så nu mådde jag jättebra när jag fick röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0