2010.10.18 Företaget

Jättetorr bloggtorka, jag vet. Shame on me!

Full rulle på sistone. För nu ska jag avslöja vad det är för fuffens jag har haft för mig.
Jag ska starta företag! Spännande va?!
Själva företetaget kommer inte komma upp förenns till våren. Det kommer bli en kombinerad massageklinik/hälsokoståterföräljning. Produkterna jag kommer att sälja/säljer är Aloevera baserade och högkoncentrerade.

Har själv provat i några månader och anser att det finns inget bättre, min mage mår bättre efter Aloevera gelen som jag drack. Sen är det ju självklart inte bara gel, och krämer dom säljer utan grejer för djur, smink, tandkräm osv osv .

Så när jag hittade massageutbildningen jag ska gå, så kom jag på att jag kunde kombinera massageföretaget med försäljning av aloevera produkterna eftersom dom två hälsogrejorna går väldigt hand i hand.
Men med det även, tack vare produktförsälningen skapa mig en liten budget som jag kan betala massageutbildningen med, istället för att ansöka om hos banken för att avbetala utbildningen. Bättre att betala allt på en gång!

Så det jag ska starta med nu är att jag har tagit hem två produkter som jag ska prova sälja, och försöka marknadsföra mig på något vis. Det är ett lipbalm och en sort tränings-återhämtningsdryck som jag körde med ett tag, och ska börja nu igen när jag fått hem sådan i storpack.
Nästa månad kanske jag tar hem fler produkter, och utökar det ännu mer ännu nästa månad!

OBS: Alla produkter jag säljer har jag själv provat! Större delen av produkterna går även att använda på djur!

Vilket gör att bloggen får en lite annat stuk, men fortfarande samma grundtanke. Jag pluggar fortfarande till elektriker och ska driva företaget vid sidan av som extrajobb. Min dröm är fortfarande Försvarsmakten! Som jag tränar till ...och kommer lyckas med oxå. Men alla grejor går under Hälsa/Träna/Kost-kategorin vad det gäller bloggen.

Jag kommer bland annat åka på massa ledarskapsutbildningar o sånt via företaget jag plockar hem produkter från, så de kommer bli SKITROLIGT!
Inom loppet av 2 år har jag gått från totalt nedkörd efter mammas död, till att förverkliga två av mina största drömmar! (att driva ett företag och att åka till Svalbard!).

Jag lägger upp produkterna strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0