2010.10.18 Produkterna

Här är dom produkterna jag kommer börja med.

45 kr/st
Kanske världens bästa läpptjofräs? Svar ja enligt mig iaf. Innehåller inget vatten vilket gör att det inte kan frysa vid minusgrader.


30 kr/ påse
I början - världens äckligaste, men satan vad den hjälper efter man har vant sig vid smaken. Jag var tidigare jävligt rädd för att käka kolhydrader, så jag uteslöt all pasta, ris, bröd och potatis just för att min mage inte riktigt kunde smälta det, oavsett om jag tränade eller ej. Jag märkte att jag inte orkade med träningen när jag inte knaprade kolhydrater så då sprang jag över den här i våras och provade. Simsalabim, så hjälpte den min mage att smälta dom tunga grejorna. Den är proppad med antioxidanter som även hjälper till att återuppbygga cellerna efter hård träning. Rensar även kroppen stenhårt på övriga slaggprodukter!

Tas före eller efter träning.

Innehåll: Aloevera gel, päronfruktsjuice, granatäpplefruktjuice, mangofruktjuice, hallonfruktjuice, blåbärsfruktjuice, apelsinfruktjuice.



190 kr / tub
Liniment/massagekräm
Denna säljer jag inte för tillfället, men kan ta hem om så önskas. När jag har tränat mina massagekunskaper på folk så har jag kört med denna, och vissa blir bittra över att den värmer så pass hårt, men den har sin effekt.
Av egen erfarenhet så ska man helst inte ha öppna sår, acne eller torr hud där man masserar på denna - Been there, done that för satan i gatan vad det svider ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0