2010.10.19 Drömmar

Imorse i firmabilen satt jag och reflekterade över livet. Jag kan koppla min hjärna på två faser - det vill säga, tänka i min egna värld samtidigt jag lyssnar på vad min handledare har att säga. Kanske det som är det fenomenala med oss kvinnor? Hehe.

Jag kom på att tänka att jag har inom loppet av 2 år helt enkelt kommer uppfylla 3 av mina drömmar jag hade som liten.

- Åka till Nordpolen
-Starta företag
-Få råd med massageutbildningen
-Fixa ordningsvaktsutbildningen.

Jag gör verklighet av mina drömmar. Jag är medveten om att jag kommer ha vissa veckor där allt går skit för att jag har kört 120 procent övrig tid. Men det är det helt klart värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0