2010.10.19 Frågor

Har bloggen kopplad via fejjan, så varje gång jag uppdaterar kommer inläggen att synas. Men några frågor har poppat upp på fejjanmailen. I got them here.

Vad händer du om du inte lyckas sälja produkterna?
Svar: Ingenting, jag retunerar produkterna till leverantören och har därmed inte förlorat några pengar.

Hur fungerar det med ditt massageföretag, kommer du ha en butik eller hur funkar det?
Svar: Aloeveraprodukterna är ett steg in till mitt lilla företag. Jag passar på att kombinera hälsa och hälsa med varrandra. Så första steget är att börja sälja produkterna, och budgeten jag sparar ihop av vinsten jag säljer lägger jag till mitt "massageföretag och utbildningen". Aloeveraprodukterna är enbart en bisyssla bredvid företaget, men de går ändå hand i hand. Man får inte sälja produkterna i butik, men jag kommer använda produkterna på mina framtida kunder då de finns riktigt bra produkter som hjälper för verksamhetsändamålet. I slutändan.

Hur kom du i kontakt med produkterna från första början?
Svar: På en marknad i Uppsala, i våras tror jag de var. Det finns olika typer av sätt att sälja dessa produkter på. Man köper in ett par produkter, och sen åker ut och ställer sig på en marknad, mässa, åker hem till folk på "Aloevera party" eller något annat.
Jag sprang först på Aloevera drycken, som jag beslöt mig för att prova. Sen så testade jag Aloevera krämen som dom även säljer. Det vill säga, sen som bara innehåller aloevera, som man kan ha överallt och på vilken levande individ som helst. Barn, djur, människor! 
Mot fästingbett, solsveda, brännskador, torr hy osv osv. jag blev såld, men jag var riktigt skeptisk. Det tog mig nästan 2 månader innan jag kännde ngn effekt av drycken jag drack 2 cl varje morgon.
Sen sprang jag på produkterna igen på en hälsomässa för några veckor sedan och beslöt mig att bli en sådan där jag oxå. Det passade ju så bra ihop med min massageverksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0