2010.10.23 80 kg från hellevettet!


GNÄLL GNÄLL GNÄLL!
Har jobbat på krogen hela natten, och kommer hem och möts av denna syn i trappuppgången nyss. Nu har jag ju bärt upp det, men jag mår dåligt varje gång jag kastar ett öga på fanskapet. 80 kg från hellevettet! Och för att tortera folks brevlådor med 80 kg pappirus och tryckvätska, får jag 180 kr.. hmpf! Dum som jag är så tar jag ett extra distrikt bara för det? Hah. But money is money.
Jag har blivit ett praktexemplar på arbetsnarkoman. För så fort jag vaknar imorgon kommer jag sortera, och köra ett distrikt, innan jag går till krog-jobbet igen för att jobba natt. När jag vaknar på söndag så sorterar jag resten och jobbar lite mer.


Men jag ger mig inte förrens jag kan leva, och kan lägga undan pengar så att jag tillslut har dessa i handen!

och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0