2010.09.27 Äppelmoshuvudet

Hela huvudet har tagit samma konsestens av äppelmos för tillfället, för timtalls nötande på den jävla upplysningstiden. Klockan är snart 02.00 och jag sitter uppe med pluggandet fortfarande.

Självklart ska jag ha MVG i den här jävla kursen, vilket innebär timtals timmar framför datorn med rejäla ordbajserier för att få dom där jävla bokstäverna på betygspappret.
Samtidigt frågar jag mig själv varför jag utstätter mig för detta lidande, har man inte pengar att vara ute och supa bort dom eller lägga dom på idrottsaktivitet får man sitta hemma och trycka, när man sitter hemma och trycker kan man lika gärna lägga energin på skolarbetet för man vet ju ändå att man inte har råd att dra på bio.

Ett stort problem är att min lärare inte riktigt tar mina dysleksi och ADD problem på allvar, eller det gör ingen i huvudtaget. Ändå tror han att jag ska klara av detta.

Jag levererar skitbra och perfekta slutprodukter, men inte en käft kan någonsin förstå hur många tårar och hur mycket timmtals slit det ligger bakom en perfekta slutprodukten.
Jag ska börja leverera dåliga produkter istället så kan någon idiot förstå någonting nångång.

Så där..nu fick jag bittra av mig lite. ;-)


Kommentarer
Postat av: Sorken

Vinnare har din inställning.



En del kan amn få gratis.

Men lär man sig inte kämpa så kan man aldrig nå hela vägen till toppen.

2010-09-27 @ 05:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0